skärholmen

idag i skolan har jag jobbat lite med svenska, sen var jag på idrott. de var kul, och jag ägde på spökboll, igen (; efter lunch satt jag och frejd i macken för att få hjälp med matten som jag inte fattade, men sen blev vi klara med hela steget. så imorgon ska vi redovisa :)
när jag kom hem åt jag toast, sen åkte jag och mamma till skärholmen. hittade typ ingenting. men köpte iaf en t-shirt, ett linne och örhängen. jag tjatar alltid på mamma att jag vill åka och handla, för de är så mycket jag vill ha. när jag väl får åka och handla så hittade jag ingenting, bajs!
beställde en vinterjacka från internet idag, hoppas den sitter bra!
nu måste jag plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0