stress

har inte skrivt på länge, men ibland orkar jag inte med blogg. jag blir helt beronde av att jag måste sitta vid datan ibland när jag kommer hem sent från stallet, och de orkar jag inte mer.
i söndags var jag i stallet och tog hand om conman, de hände nog inget mer spec.
igår var jag först i skolan, sen hemma pluggade jag lite.
idag har jag varit i skolan, har jobbat med matte hela dagen, sen har jag haft matte prov på bråk och procent. jag fattar inget om procent, klarade allt utom 2 frågor. de är väldigt mycket att göra i skolan just nu, hard work!
sen åkte jag till stallet, har fixat allt till conman och varit med kelly. sen kom jejja och gjorde sällskap när vi borstade, sjuk tjej asså!
nu har jag designen som madde fixa, tack :)

Kommentarer
Postat av: Madde

va så lite! var inte rädd för att säga till om du vill ändra något :)

2008-11-26 @ 16:14:13
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: v

fin

<3

2008-11-26 @ 20:34:54
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0