2 v.

igår var jag i skolan, pluggande rätt bra. jag hann inte klart med bilden, men ska redovisa den på måndag.
efter skolan åkte jag och jessica hem till henne, där åt vi tacos.
sen gick vi hem till mig och kollade på idol, kevin och alice är absolut bäst! men alice och robin b's duett (stavning?) var så gulligt!
när de var reklam gick vi ut för att möta jessicas mamma som skulle ge henne pengar, då berättade hon lite grejer. så jag och jessica gick upp till centrum för att titta på alla fulla barn. de var kul, för dom bråkade (a) men polisen kom så vi lekte lite i lekparken, och crita fick damp och höll på att strypa sig själv.

idag har jag varit i stallet, hade teori på morgonen, de va ganska kul. eller inte kul, men man lärde sig lite iaf :) längtar till nästa vecka, för de känns som om vi inte haft dressyr på jättelänge. och för anna går de mycket bättre att rida!
sen har jag bara tagit hand om conman resten av dagen. åkte hem vid typ halv 4.


en gammal bild på sotis som ligger i busters bur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0