nej till tivoli på hågelby

imorse var de ridning, vi hade halva gruppen teori och halva hoppning. jag fick hoppa och fick nikita. de var jätteläskigt att hoppa och jag är verkligen dålig på de, men nikita var en hjälte! så duktig polle :) och de gick ganska bra.
sen har jag fixat allt till conman, snart är de två år med världens bästa häst <3
vid ett kvar jag och massa andra på möte om tivoligrejen, igentligen fattade jag inte så mkt, de var väldigt "vuxet". men hoppas verkligen inte de blir något tivoli, vill att brs ska vara precis som de är nu.
åkte hem med jessica vid fem. imorgon åker jag till stallet tidigt för jessica ska på stalltjänst och jag vill inte åka ensam sen.
jag somnade i sängen för en stund sedan, så ska duscha och kanske sova sen igen, eller klockan kanske är lite lite..
ps. jag är förälskad, delvis ingen människa. hah :)


nikita i hagen

Kommentarer
Postat av: v

"jag är förälskad, delvis ingen människa"

haha, va? xD

2008-11-09 @ 20:18:00
URL: http://baravannu.blogg.se/
Postat av: Kelly

Sjukt söt bild på Nickiprick sötisen :D

2008-11-09 @ 21:01:46
URL: http://cerezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0