hosthost

på morgonen var jag i stallet och red lektion, hade nikita. vi tränade skänkelvikningar, men de gick jättedåligt! hon lyssnade ingenting, hon var bara stressad och upphetsad. de ända som kändes bra var galoppen, som annars brukar vara jobbigast. men jag och anna kom fram till att de var ett tag sen jag red henne och jag har börjat kräva lite mer av henne än vad jag gjorde förut och hon försöker göra allt för att slippa arbeta. sen var jag jätteirreterad när jag red, för hennes sadel sitter verkligen inte bra, den glider otroligt mkt till vänster. men nikita är underbar iaf!
sen var jag lat, trött, sur och ville hem, men kl tolv tog in hästarna. så jag borstade och fixade till conman, sen skulle inger rida, så jag mockade och sen gick jag ner och titta. då fick jag skritta av :) conman är bäst <3
sen kom mamma och hämtade mig. skulle igentligen vara hemma hos amanda nu, men jag hostar massa så jag vill bli frisk tills imorgon. då ska jag, jessica och jossan till globen :) och sen får jag inte vara sjuk nu när de är sista veckan innan betygen sätts. så de blir plugg, plugg och plugg.
pappa rinde mig för en stund sedan och berättade att farmor hade livmodercancer :( men de går att bota så hon kommer bli bra <3<3 sen frågade han om jag ville gå på bio med han och lina på söndag nästa vecka, dom ska se madagaskar så de ska bli kul (;
men iaf, grattis på födelsedagen amanda <3


Kommentarer
Postat av: c

nu finns det vaccin på livmoderhalscancer!

2008-12-01 @ 08:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0