seriöst

skolan idag har varit bra, har fått lite hjälp med en matte fråga, sen skulle jag redovisa men aron var så seg. sen var jag på sv och fick ganska mycket gjort. efter lunch så jobbade jag med kurs, satt med filip, tomas, linus och massa anrda. men fick ganska mycket gjort. på återsamlingen fick vi fika av våran lärare för att vi slog rekord och gick upp 45 steg på en vecka. (tillsammans)
nu hemma har jag bara suttit vid datan, ska försöka plugga lite. ikväll är de idol, hoppas verkligen johan åker ut. vem hejar ni på? sen är de fredag hela veckan också. :)
imorgon har vi dressyr, hoppas verkligen på nikita. annars blir jag arg (a) sen ska jag prata allvar med en viss person om två andra människor. (emma fattar)


gammal bild, jag och nikita

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, johan ska åka ut

2008-11-28 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0