princess leia

satt vid min data idag (sitter alltid vid mammas) och hittade gamla bilder på världens finaste prinsessa.
åh, saknar henne otroligt mycket. om cirka en månad så var de ett helt år sedan hon lämnade brs.
jag kommer ihåg allting som om de va igår, den värsta tiden i mitt liv. jag var helt förkrossad.
jag hoppas hon har de bra nu, hennes ägare är väldigt svår att prata med, och de verkar helt omöjligt att få komma och hälsa på. men jag ger inte upp, hon får tycka att jag är jobbig, men jag gör allt för att få se leia och säga hejdå på "riktigt" en sista gång.
jag älskar faktiskt henne <3


Kommentarer
Postat av: v

kommer ihåg dagen hon åkte, usch! :(<3

2008-10-17 @ 19:57:01
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: rebeckab

har också försökt nå leias ägare för att komma och hälsa på,jag var ju leias skötare ett tag, hoppas du får åka och hälsat på, kommer också ihåg dagen leia åkte glömmer aldrig!

2008-10-30 @ 19:25:51
Postat av: Anonym

sv rebecka: ja, de känns som att hon vill att vi inte ska komma..

den dagen var riktigt hemsk!

2008-10-30 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0