ge mej sommar igen

okej, jag har märkt att bloggandet inte riktigt är min grej, så jag kommer inte kunna uppdatera varje dag. som när jag tex kommer hem sent från stallet, men jag ska försöka hålla igång lite iaf.
idag har de varit äckligt kallt, och de regna massa. så min mascara rann i hela ansiktet och min lugg vart typ helt svart av den. så jag tvättade bort mascaran helt och gick utan.. längtar verkligen inte till vintern.
missade min idrott pga att tekninen som ska redovisas imorgon, så jag har försökt jobbat lite med den. men allt jag fick gjort var att rita en bild på en ångmaskin. efter lunchen så satt jag i macken och jobbade med eng, gjorde klart veckans mål.
hemma har jag ätit, städat lite i rummet. som forfarande inte är klart sen jag bytte rum med min brorsa.
nu ska jag fixa en grej med bilder mamma ska skriva ut, sen ska jag ta tag i rummet igen. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0