i <3 dressyr

hejsan!
idag kom jag till stallet vid halv 9. 20 i valde vi, anna frågade om jag ville ha den nya, vad den nu heter, men ärligt vill jag inte rida den.. så jag valde sist igen. fick saga och vi hade dressyr. trodde att de skulle gå pissdåligt, men de gick ganska bra. även fast de är första gången jag rider henne seriöst, men jag är nöjd :)
efter lektionen gick jag mest runt med min kära vän linn. nångång vid 11 gick vi till cafetrerian och åt tsm med vanessa och jossan. sen kollade jag och linn på lektioner, ruby mådde så dåligt att hon inte kunde rida. hoppas hon blivit bättre nu.
vid 12 tog jag in conman, och han var lika söt som vanligt och kom i full galopp när jag ropade. sen borstade och fixade jag till honom.
sen fick jag höra att vanessa hade sin kamera med sig så hon fick ta bilder på conman, vart några riktigt fina bilder :) jag kan ladda upp några här när hon skickat dem till mig.
Vid kvart över 3 hämtade mamma mig och så åkte vi och kollade på jerrys hockeymatch. de var kallt!
imorgon ska jag till stallet igen, men måste hem tidigt. redan vid halv 2 för att jag ska hem till pappa och fira pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0