jag älskar conman

idag i skolan så har jag haft idrott, vi skulle sätta upp tält. och de var äckligt och blöt. men de gick rätt så snabbt!
efter lunch satt jag i macken och jobba matte, och de var tråkigt. så jag sjöng lite. men de va ingen som uppskattade de..
sen åkte jag och jessica till stallet. när vi skulle äta "tvingade" anna oss att göra såndära hästhuvud till dendära tavlan eller vad de är. så jag började lite och gjorde spirit, hah.  men vi mat var kall då, och sen värmde jag den igen, så den vart helt hård, så jag åt inte den. sen tog jag hand lite om conman och kollade när jessica red, och rammla av, jag visste att hon skulle göra de, haha ;D (a) <3 sen borstade jag lite till på conman. <3 kollade på lektioner innan jag åkte hem!

har äntligen fått reda på mera, så jag kan bara säga att jag längtar massa tills på måndag!
säger ingenting mer här nu, ni får veta på måndag.

Kommentarer
Postat av: c,

vad händer på måndag? :O

2008-10-09 @ 22:00:15
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0