jagärsmartibland

hej fisk
idag har jag varit i skolan, på morgonen var jag på "inför provet" grej, jag kände mig jättesmart för jag kunde så mkt. men när vi väl kommer göra provet sen så kommer jag inte kunna nånting. till lunch vart de soppa, och sen fick man bröd och päron. tog 2 bröd och 4 päron, fast igentligen får man bara ta en av varje. men grabben som satt där och skulle "vakta" så man inte tog flera sa ingenting. sen gick jag på bild ws, de va trevligt. min soffa är väldigt jobbig att göra, men fick lite hjälp av frejd. snart måste jag få den klar! på återsamlingen var jag övertrött, så jag kunde inte vara tyst.
sen åkte jag och jessica till stallet, satt i smedjan när jessica och saris åt, men jag var inte sugen på nudlar. usch vad jag har tröttnat på de. sen borstade och gosade på världens finaste häst! kollade när jessica red sunny, (; sen fixade jag de sista, hämtade mina grejer sen satte sig vi i ridhuset och kolla lite medans vi väntade på jessicas farfar.
nu är jag hemma, helt ensam. hoppas mamma kommer snart för de börjar bli mörkt! (a)
juste, conman ska tävla på söndag. :) dom har inte frågat om jag vill följa med, men dom gör kanske de på lördag!


Kommentarer
Postat av: c,

jag tror iaf att det är träningstävlingen hemma ^^

2008-10-02 @ 22:18:43
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: Josefin

han var anmäld till träningstävlingen hemma såg jga :)

2008-10-03 @ 20:29:08
Postat av: r

sv jossan: jo, såg de idag också :)

2008-10-04 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0