lille finger

skolan idag var helt okej, redovisade tekniken (ångmaskin). läraren tyckte typ att vi (jag, mickis, jennifer) var helt dumma i huvudet, jag kunde ingenting om ångmaskinen. hade matte kp, och nån inför prov i kursen.
efter skolan åkte jag och jessica till stallet. borstade på conman som var skitig. sen hände inte så mkt mer,
men tror jag ska till stallet imorgon också, om jag inte dör av trötthet. har inte sovit ordentligt på länge, är sjukt trött.
måste bara berätta att mitt peckfinger dog idag, råkade klämma den i saxen, stackarn. de gör jätteont :O
måste också berätta att jag ska ta hål i öronen på fredag, mobbat :) men jag var tvugnen att skära i örat när jag hade hål förut, så jag har haft ett "uppehåll" (a)
nu ska jag chekka tv, greys a. olivia bestämde (;


Kommentarer
Postat av: olivia

haha bra där ronja greys a it the shit och efterlyst = bajs !(a)

<3



2008-10-22 @ 22:24:17
URL: http://wemaan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

SV: TACK! =)

2008-10-23 @ 18:04:48
URL: http://miimliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0