mån, tis & ons

hej alla köttbullar
om ni undrar varför jag inte har bloggat på länge så är det inte för att jag har tröttnat, utan bara för att mamma var på nån kursgrej med sitt jobb och hon har haft datan med sig.
kan skriva lite om dom dagarna nu ist!
i måndags var jag i skolan, kommer inte ihåg vad jag gjorde. jessica sovde hos mig på kvällen.
i tisdags var jag först i skolan, satt och jobba i macken med elias och rasmus. sen var jag i stallet, tog hand om bästa conman. sen på kvällen var de specialdressyr, hade bästa spirit. och de gick väl lite bättre änn sist, men ojoj vad mkt de är att jobba med! <3 på kvällen sov jessica här igen, och vi fick veta att nån blivit våldtagen och mördad här i salem. panik vi fick!
och idag har jag som vanligt varit i skolan fick förresten veta att dedär med att nån blivit mördad inte va sant..  men iaf, hade matte kp, läraren sa till min lärare att jag var bäst på kp:t (a), slutade vid 12, för vi har halv hemstudiedag. men åkte till stallet, och har tagit hand om conman. han låg ner när jag kom, sötnos. världens bästa häst! <3
nu måste jag jobba med matte, suck.
hade helt glömt att vanessa skulle bort, hade lixom ingen koll eftersom att jag inte haft nån data. hoppas hon hare bra iaf, <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0