plugga eller stallet?

idag vid tio när jag och jessica kom till stallet gick vi till smedjan och fortsatte på våra hästhuvuden. gjorde nästan klart spirit, måste bara sy fast den på nån annan grej. satt där i flera timmar,
vi kollade när dom tre nya hästarna kom och en är otroligt lik leia.. </3
vid tre gick jag och åt lunch, höh. sen borstade och fixade jag allt till conman.
sen fick jag rida ist för jennifer för att hon inte skulle komma, först fick jag grå. men alexandra var otroligt snäll och bytte med mig så jag fick banjo :) gillar att rida honom, och de gick mkt bättre än sist. måste bara hitta dedär lilla extra!
sen gav jag maten till alla där uppe och sen åkte jag hem.
imorgon har jag planerat att jag skulle stanna hemma och plugga, men vill verkligen till stallet. men måste ändå plugga, båda känns lika viktigt (a) åh. vet inte hur jag ska göra.. hjälp mig!

vila i frid wicher <3

Kommentarer
Postat av: Lina

du är utmanad i min blogg! :)

2008-10-30 @ 20:28:47
URL: http://linaekk.blogg.se/
Postat av: v

staaaaaaaaaaaaallet! :DD<33

2008-10-30 @ 21:14:01
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0