ridning

var i stallet tidigt och red lektion. jag valde sist och vi hade hoppning. jag fick ivan och han var supersöt! jag kan inte säga att de gick dåligt direkt, för jag satt ju iaf kvar! han var så duktig, de va lite kul att hoppa! skrattade massa när jag red, för jag tänkte hur de såg ut. de gick ju inte snabbt direkt. fast vi hade inte anna, utan vi hade elin. så vi hoppade typ 50 cm, men jag förstår henne, hon vet ju inte hur högt vi brukar hoppa. men de gjorde inget för min del (a)
efter ridningen gick jag och åt med linn, efter en lång väntan tog jag in conman från hagen. sen borstade och pussade jag massa på honom <3 lindade hans ben inna jag åkte hem, för berit skulle rida.
imorgon skulle han visst bara vara med på träningstävlingen, så de är ju ingen "riktig tävling", eller vad man ska säga. men hoppas de går bra, för då får han tävla nästa helg också!
men nu ska jag duscha, sen åka till mormor och morfar och äta :)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0