skola

hej fiskpinne!
idag har jag varit i skolan. har fixat min rest på ma provet, varit på eng kp och jobbat med bild. sen hade jag ph, först med olle som skulle gå igenom hkk, och jag förstod ingenting. sen med jessica, jag dör. skolan är hemskt jobbig.
nu har jag precis kommit hem från maxi, var där och handla med mamma, igen.
snart ska jag äta lax, underbart gott! :)
imorgon har jag hemstudiedag, usch. ärligt är de jättejobbigt, för vi har så mkt i skolan att jag hellre är där och jobbar. och på fredag missar vi också en skoldag för då ska vi åka till tekniska. sen har vi haft hem/studiedagar så mkt nu.. vi fick iaf som uppgift att skriva massa grejer om hur man tvättar miljövänligt och annat tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0