stallet

idag har jag varit i stallet, conman och berit tävlade idag (träningst.) och de gick jättebra för dom. han var verkligen jättefin! dom fick hela 75 procent och de är conmans bästa program! dom vann sin klass också :)
hoppas de går lika bra nästa helg också!
borstade och fixade med honom före och lite snabbt efter, åkte hem nångång vid halv 7.
imorgon är de skola som gäller, jessica sover nog hos mig imorgon också :)
nu ska jag leka smart och fixa lite grejer. bye
vad som änn händer så finns jag alltid här för dej sofi! <3


bilderna på conman är från huvfudsta, inte från idag!

Kommentarer
Postat av: c,

det var kul att skriva på hans program, men det syndes kanske inte vad det stod haha xD

2008-10-05 @ 21:01:20
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: c,

sv: haha det var ju tur att ngn såg x)

2008-10-05 @ 21:49:09
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0