fredag hela veckan

igår orkade jag inte skriva när jag kom hem så jag skriver om min fredag idag ist!
var först i skolan, på morgonen hade jag först bild. nu börjar jag bli klar med att "tälja" sen är de massa annat som ska fixas på min soffa. sen gick jag på sv kp, och skrev klar dialogen. sen var de lunch, kommer inte ihåg om de var gott elr äckligt. sen skrev jag slutreflektion till svenskan, och sen gick jag och skulle redovisa. men läraren var jätteseg, så jag hann inte för jag var tvungen att gå en stund till macken. där jobbade jag lite matte, och mina vänner elias och rasmus var också där, trevliga människor. haha!
efter skolan åkte jag och mamma till farsta och handlade lite grejer. tack för att jag fick allt mamma!

detta fick jag med mig hem:
svarta stövlar från dna, 500 kr
linne från jc, 150 kr
marinblå kofta fråm jc, 300 kr
svart läder(?) väska från accent, 350 kr
svartgrå mössa från bik bok, 130 kr
vit halsduk från bik bok, 130 kr
maybelline mascara från h&m, 135 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0