tårta

idag kom jag till stallet vid halv elva, conman var ute i hagen så jag smörjde alla hans grejer. vid tolv tog jag in honom, söt häst. borstade och fixade allt annat <3
farmor och farfar hämtade mej vid kvart över ett och då åkte vi hem till pappa och firade pin. åt tårta och massa annat gått. sen körde vi nån frågegrej men sjukt svåra frågor, sen lekte jag lite med lina., och sen åkte vi till en kinaresturang och åt.
nu har jag precis kommit hem. är sjukt trött, ska duscha när mamma är klar, sen ska jag nog sova, kanske.
imorgon är de skola som gäller, vet inte vad jag ska göra efter de, nån som vill göra ngt? :)


här är en bild på conman som vanessa tog igår,
sjukt fin! se fler i hennes blogg; vannu.blogg.se

Kommentarer
Postat av: c,

jag såg din farfar ;)

2008-10-19 @ 20:00:22
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0