tiden går fort när man har kul

idag vaknade jag klockan 11, och de kändes som att hela dagen hade gått. för jag brukar aldrig vakna så sent. men jag var väl bara trött efter igår.
idag har jag varit i stallet, som alla andra söndagar. jag kom dit nångång vid ett, så conman var redan inne.
så jag borstade lite på honom, sen hade jag och jossan superproffsig lektion för sofi och quarage. efter det gick jag mest runt med dom och kollade på tävlingarna, sen var klockan redan typ kavrt över fem, så jag borstade lite till. sen åkte jag hem.
tiden gick otroligt fort idag, men nu måste jag duscha och plugga för vi har prov imorgon, men har verkligen ingen ork alls..


<3

Kommentarer
Postat av: sofi

haha, ja tiden går as fort!!

men det var kul idag, dom flästa bara hängde i stallet den här helgen :) <3

2008-10-12 @ 18:50:09
URL: http://spliffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0