conman var en duktig häst!

igår orkade jag inte skirva, men jag var först i skolan, sen sovde jessica hos mig.
idag ringde väckarklockan kl 5, jag kände mig helt död, men till slut kom jag upp. så vi fixade iordning oss och åt frukost, och sprang till bussen.
vi kom fram till stallet vid halv 7, så jag borstade på conman, tills inger och berit kom och gjorde iordning honom. sen tittade jag när berit och conman red fram, han såg jättefin ut :) inne på banan var han också fin, de gick nog inte riktigt lika bra som i söndags förra veckan. men han låg på första plats under hela klassen, trotts att han var första startande av 40 stn. när hon ridit klar gick jag lite med conman, tog in honom igen, och borstade av den värsta leran.
sen började våran teori, vi fick nått papper som de va lite frågor om dressyrtävlingar, de gick ganska snabbt att göra dom.
sen tittade jag på tävlingrna, åt massa godis, borstade och fixade till conman och hängde runt med alla andra.
sen var de prisutdelning, och conman vann! stolt skötare (a) han tyckte de va lite läskigt med ärevarv, han har ju aldrig haft en rosett på sig heller, söt häst <3 efter tog jag ut knopparna och släppte ut honom i hagen, tog in honom vd tre igen. då borstade jag igen, och fixade annant också. åkte hem nångång vid kvart över sju.
imorgon ska jag till stallet igen :)
bara så ni vet, så saknar jag vanessa. men hon kommer ju hem imorgon :D<3 nu ska jag duscha, puss


bästa conman efter prisutdlening med blågula rosetten :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Söt bild :)

2008-10-11 @ 19:42:34
URL: http://jaapp.blogg.se/
Postat av: pau

fin bild:)

kul att han vann

2008-10-11 @ 21:35:24
Postat av: ALICIA

Fin han är jue (: <3<3

2008-10-12 @ 12:11:41
Postat av: sofi

grattis till conman ^^

2008-10-12 @ 18:49:19
URL: http://spliffi.blogg.se/
Postat av: v

sötaste långben! :D

älskar dej <3333

2008-10-13 @ 17:43:27
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0