vem talar sanning?

idag har jag varit i stallet, åkte dit med jessica. när vi kom så var conman ute i hagen, tog in honom vid tolv. medans han åt lunch så drev jag och jessica lite med sanna, orkar inte skriva vad vi gjorde, men vi hade iaf kul!
sen borstade jag på conman, tills berit skulle tömköra. då mockade jag sen gick jag och tittade lite på c.
när dom var klara gick jag lite med honom, tog in honom igen fixade de sista innan jag och j åkte hem igen.
inatt är de övernattning i stallet, första gången jag inte är med sen jag började på brs, tråkigt faktiskt.
imorgon ska jag till stallet igen, ska ta hand om conman, försöka göra klart hästhuvudet på spirit till dendär tavlan, och kolla på jessias lektion!


bild på mej och conman som vanessa tog,
(ursäka minen, höh!)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sötnosar<33

2008-10-30 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0