1 sep

idag har jag varit i skolan, på morgonen hade klassen kp i eng. efter försökte jessica (lärare) tvinga mej till macken, men jag vägrar! efter lunchen var de kurs, de börjar gå bättre för mej att gå uppgifter klara i tid nu. efter återsamlingen hade jag ph, jessica tjatade åter igen om att jag måste gå till pedofilolle. sen gick jag till tumba med jessica, jessica och olivia. dom tog tåget och jag bussen. när jag kom hem så satt jag typ vid datan, och åt negerbollar :) sen åkte jag och mamma och lämna jerry på träning, sen åkte vi till kungens kurva. vi tittade på hundmat eftersom att hon äter så dåligt. men tillslut fick vi hundmaten gratis, han tyckte väl att crita lät som nån problemhund (a) den ska även göra så hon sluta fälla så mkt hår (hon fäller ovanligt mkt) sen åkte vi till skärholmen en snabbis och jag köpte en ny kofta från only, och två linnen från h&m. nu ska jag äta kantarellmacka, love it!

måste bara berätta att jag såg min framtida drömhund, ska skaffa en till/ny hund om 2-3 år. eftersom att jag är i stallet mkt så måste den vara med. såg en hund som var i lagom storlek, inte så jättestor men ändå inte liten. sen var den brun! sjukt söt! och den hunden som tjejen i affären hade skällde inte, även fast de va massor av hundar runt omkring som skällde och gnällde. självklart glömde jag fråga vilken ras de va..
ciao


crita i stallet igår, <33

Kommentarer
Postat av: Pau

söt bild:)

2008-09-01 @ 21:42:06
URL: http://kungpau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0