10 sep, rip

hejsan!
idag så missade jag, jessica och olivia tåget. så vi kom försent, men skumt nog fick vi inte kvarsittning! sen så var allt typ helt galet, för att jorden kanske skulle gå under. när morgonsamlingen var slut satt alla typ kvar i klasrummet för att se nyheterna, ochd dendär grejen skulle starta halv 10. men ingenting hände med jorden iaf! sen gick jag och frejd på ma resurs. och de va också skumt. sen var de lunch, nån äckelgrej. som inte gick att äta. maten suger i skolan, därför kan jag heller inte koncentrera mej på em. satt en stund på kurs ws, men fick inte så mkt gjort. jessica rita massa grejer på min arm istället. sen åkte jag till stallet med jessica och vanessa. sen mötte vi jossan vid hågelby. när vi kom till stallet så såg vi anna, och tänkte att vi kunde prata med henne om när vi kunde åka och hälsa på love. men fick istället veta att han tagits bort. började gråta direkt, kan inte fatta att jag aldrigaldrig mer ska få se honom, åh love. finns inga ord för vad jag känner, du kommer alltid betyda massor gubben. jag älskar och saknar dej </3 :'( sen var allting jobbigt, kände inte för att göra nånting. men borstade och fixade lite med conman, men allt jag gjorde kändes bara besvärligt. förlåt conman <3 åkte hem rätt så tidigt, nu har jag ätit mat. ska titta på idol. sen var de repris på "vem kan slå filip och fredrik" yes.


jag känner mej dum, som lämnade honom.
älskar & saknar, föralltid gubben </3

Kommentarer
Postat av: v

stackare, vill du prata, finns jag här! <3<3

2008-09-10 @ 20:29:36
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: c,

ta med pengar å köp nåt i skolan då! ;)

2008-09-10 @ 20:54:58
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: A

Nej!? Varför? :O ;/



<3

2008-09-10 @ 23:21:11
Postat av: Jennie

var du skötare på honom? :/

2008-09-18 @ 20:15:17
URL: http://vithast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0