11 sep

imorse orkade jag inte gå upp, för jag somnade inte förns vid 4-5 i natt. så jag hoppade över morgonsamlingen och kom senare till skolan. när jag kom dit hade vi idrott, tur nog hade vi teori. till lunch var de soppa. sen fick man mjuka bröd och äpple. men de va typ margarin ist för riktigt smör. jätteäckligt! efter luchen gick vi mest runt, gjorde en sp dialog på typ 10 min. jag, jessica och olivia gick hem lite tidigare. orkade verkligen inte vara kvar. jag och olivia tog bussen från tumba. jessica åkte till stallet. när jag kom hem gick jag ut med crita, tittade även in i bilen. och crita var smart och satte sig i allt sot. så hon vart helt svart ;b sen satt jag typ vid datan, sen såg jag att mamma hade kommit hem och var ute vid bilen. så jag gick dit, hon plockade lite grejer som "överlevde". mina solbrillor och min mp4 hade inte brunnit upp. men min mp4 var typ dränkt i vatten så jag tror inte den kommer funka.. sen kom ulrika, hon skulle ringa och prata med dendär tjejen och fråga när vi kunde komma. (dock inte denna vecka) men nästa vecka kanske vi hälsar på. (jessica fattar) sen kom bergningsbilen, som hämtade våran bil. nu har jag inte gjort så mkt, ätit tacos. ska fortsätta titta på idol nu, sen efter är de filip och fredrik. sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0