12 sep

idag har jag varit i skolan som vanligt, på morgonen hade jag kp i svenska. vi va tre stycken i min grupp.. men de va en bra lektion tkr jag! sen var de lunch, superäcklig. men jag börjar bli van med de, och förväntar mej aldrig god mat i skolan. sen satt jag äntligen i macken, och jobba matte. god girl! min lärare hatade mej hela dagen. sen ringde hon hem till mamma för att jag gick tidigare igår. när skolan avr slut gick jag och jessica till donken, vi hade typ fem kronor för lite så hon bjöd oss. sen tog vi bussen till mormor och morfar, för jag skulle plocka upp deras post för dom är bortresta. maja och veronika satt på bussen också :) sen tog i bussen hem, vi missade den men chaffören var snäll och stannade mitt på vägen för våran skull (a) nu har vi ätit, varit hemma hos jessica och hämtat kläder och varit uppe i centrum och köpt bussremsa. snart ska vi kolla på sing a long (; jessica sover här i natt :) <3 skriver mer ikväll!
vila i frid tango

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0