13 sep

jag och jessica kom upp i tid i morse så vi slapp springa till bussen, som är väldigt vanligt. när vi kom till stallet så var de dags att rida lektion. jag fick spirit och vi fick rida i stora igen. vi tränade lite på avsagtningar och halter. spirit var jätteduktig och kämpade på bra, bästa ponny <3 anna frågade om jag hade övergett nikita, och ja. de har jag nog gjort, men jag håller på att lära mej spirit igen, och jag saknar faktiskt de vi hade. men sen sa hon "men spirit är ju din lilla ponny".  :') <3 vid 10 släppte jag ut conman i gräs, sen gick jag och jessica och åt i cafeterian. sen skulle inger rida conman, när vi stog där sa inger helt plötsligt "kan du borsta tänderna", men igentligen skulle hon säga "kan du bortsa conmans svans". och då skrattade inger och berit massor, hah! när hon ridit iväg, så satt jag i ridhuset och kollade när jessica red coop, hade lite lektion för henne också. cooper vart fin tillslut. sen gick jag med när hon red ut en sväng i skogen. när vi kom tillbaka borstade jag lite på conman. sen åkte vi hem. nu är jag jättehungrig. ska nog äta snart. imorgon ska jag till stallet igen. min grupp har cafeterin också, ska stå där med linn och caroline mellan 12-1.

Kommentarer
Postat av: c,

alltså det där med borsta tänderna var faktiskt väldigt roligt x)

2008-09-13 @ 19:43:44
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: v

haha, inger ...^^

kul att jessica fick rida cooper ;)

2008-09-13 @ 23:19:08
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0