14 sep

idag har jag varit i stallet och tagit hand om conman. kollade när han hoppade vid 17.30, jätteduktigt! stog i cafeterian med linn, caroline och emma. fast de kom typ ingen och köpte nått. vid halv sju kom pappa och hämtade mej, han berätta att lina fyller år på lördag. och hon ska ha sitt första kalas (men kompisar), ska hjälpa till då. sen på kvällen kommer släkten. lina berättade i bilen att hon hade plockat svamp, och att hon hade pussat en kille på dagis. hah söt :) när jag kom hem så åkte jag nästan direkt igen till maxi med mamma, mormor och morfar. nu har jag precis kollat på hål i väggen. sjukt kul! (a) på fredag har vi skolfoto i skolan, och den här veckan är min och min grupps cafeteria vecka (i skolan asså). men jag ska vägra stå där, dom kan inte tvinga oss. och vi får ändå inget betyg på det.

Kommentarer
Postat av: c,

fick conman sånt där ryck idag igen? (skulle hem precis då..)

2008-09-14 @ 20:44:45
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0