15 sep

denna dag har för de mesta varit tråkig. var först i skolan, hade eng kp på morgonen. jag kände att jag inte kunde nånting.. sen var de äckellunch, som vanligt. sen var jag på kurs ws, och tråkade. men gjorde klart frågorna om franska revolutionen. sen var de återsamling, och sen ph. jag dör för att jag är så seg, fattar typ ingenting i skolan.. jag hatar helt enkelt skolan! skulle kunna vara i stallet varje dag istället, de är min fritid. fatiskt de enda jag gör, men de är där jag mår som bäst! när jag kom hem från skolan gick jag ut med crita, sen har jag typ bara tittade på tv. fixat lite till i mitt rum, men de slutade med att de är grejer över hela rummet, och nu orkar jag inte plocka undan allt igen. jag dör!
nån som vill göra en design till mig, så fort som möjligt? har inga egna bilder till headern..


Kommentarer
Postat av: v

har ju lovat dej en design, vil du att jag fixar när jag kommer till pappa?

2008-09-16 @ 20:27:29
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0