16 sep

imorse när min klocka ringde så läste jag tiden fel så jag trodde typ jag var en timme försenad. men sen typ låg jag och tänkte lite, och kollade igen. och såg att jag inte var sen upp. så jag fixade iordning mej, orkade inte ta tåget idag, så jag tog bussen. men den va typ 10 min försenad. när jag kom till skolan lyckades jag hamna i cafeterian iaf, så jag vart tvuvngen att stå där, och de va inte så hemskt som jag tänkt mej. me missade att gå till macken då. tills lunch var de äckelmat. tog vegetariskt, men de var typ bara spagetti. efter lunchen kunde jag inte jobba, hela skolan stank ko skit. jag, olivia och några från hockeyklassen satt oss i ett rum, men sen vart vi utskickade, sen satte vi oss i ett annat rum och då skickade dom ut oss därifrån också, sen satte vi oss ute i blåa redaktionen, där de va eng ws. men tydligen störde vi väldigt mkt, så en lärare fick damp, och de va jättekul! satt där och "jobbade" matte. när skolan slutade gick vi till tumba, var först inne på h&m, sen kom vanessa till bussarna så jag gick ner till henne. sen åkte vi till stallet, åt först när vi kom dit. sen har jag mest gått runt med vanessa, borstade och fixade allt till conman, myshäst. sen åkte vi hem. nu har jag precis ätit middag och äppelpaj. ska duscha nu, missa inte "vem kan slå filip och fredrik?" ikväll kl 21.00.


Kommentarer
Postat av: v

älkar dej mest! <3

2008-09-16 @ 20:28:13
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: c,

taha, jag äter typ alltid vegetariskt i skolan xP

2008-09-16 @ 21:56:16
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: c,

taha, jag äter typ alltid vegetariskt i skolan xP

2008-09-16 @ 21:56:23
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0