18 sep

förlåt för dålig uppdatering, eller typ en dag (?) igår var jag i skolan, sen åkte jag till stallet och tog hand om conman.
idag har jag också varit i skolan, men har inte hunnit plugga nånting. har haft cafeterian med frejd hela dagen. först på morgonen, känade massa med pengar, nog för att ekrem stog där hela tiden. sen gick vi till idrotten, vi hade orgentering i harbro. gick med jessica, olivia, carro, jossan och amanda och bella ibland. men vi höll typ på att dö, vi tappade bort oss och gick och gick men kom ingenstans, vi ittade typ bara en kontroll. efter en lång tid såg vi en lyckstolpe och sprang för livet.. jag och jessica tog inte samma väg dit som dom andra, så vi sprang i typ 50 cm tjock mossa, + att de var vatten vi gick i. så mina skor och min tröja vart helt blöta. vet inte hur jag lyckades men.. sen fick jag ett sår på benet som blöder. men tillslut hittade vi vägen hem, och när vi gick hem hittade vi massa kontroller, bara för att vi inte letade då *suck* när vi kom tillbaka till skolan åt vi lunch snabbt, jag tyckte inte de va gott. men jag är väldigt kräsen. sen var de dags att stå i cafeterian igen, smakisen tog slut snabbt, men vi fick inte in så mkt pengar, host ronja.. sen var de återsamling hos fadder. sen gick vi till tumba, fick en krona av min "kära vän" björkis, hans nya smeknamn. made by me, jättefint va? :) köpte en klubba sen tog jag och olivia bussen hem. när jag kom hem somna jag när jag åt och kolla på tv, pinsamt. nu har jag precis kommit hem från skärholmen, har köpt en tjock kofta. mamma var tvugen att be hon i affären klä av skyltdockan för de va den enda i min storlek. mamma har hyrt en bil på ok (?), otroligt otroligt pinamt ful bil :O
i helgen ska jag vara helt ensam hemma, jag dör. vad läskigt! nån som vill sova hos mej fre-lör? (ska upp tidigt och rida på lör) nu ska jag äta, missa inte "vem kan slå filip och fredrik" ikväll kl 21.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0