19 sep

sitter är hemma, helt ensam. allt är tyst, och de börjar bli mörk. jag dör, vad läskigt de är här hemma.
jag kan skriva lite om min skoldag, de kanske blir sådär långt som vanligt, me de är bara för att jag har tråkigt.
samlingen började 8.30 som alla andra dagar, efter den var de fotografering. hade på mig koftan ag köpte igår, ett vitt linne under och blåa jeans. skulle först sitta, men nån var tvugen att sitta på golvet och jag erbjöd mig direkt! vi fick ta typ minst 15 klassfoton för att vissa med glasögon är så sega. tror inte jag blundar iaf! sen tog vi enskilt foto och de vart jättefult. efter allt fotande skulle nästan alla ha sv kp, så jag gick till balla jens och linus. när olivias kp var slut så började mitt, min läraren kom aldrig. och precis innan så sa hon till mej "vi ses om 5 min", skum brud. så jag gick tillbaka till jens, linus och olivia. sen var de lunch, så jag ställde mig i kön med mina kära vänner olivia och david, men han dissade oss och kom in långt före oss. vi stog i kön i 20 min, och de vart asvarmt att stå där. de va pannkakor till lunch, men sylten var typ som soppa och bara rann. efter luchen gick jag och olivia lite, sen mötte vi på nån tant i skolan som delade ut konfapapper, sen sa hon att vi skulle få en present. trodde de skulle vara godis, men de va bara nån dum liten ängel-reflex. sen satt jag på kurs ws, de var tråkigt. jag orkade typ bara två frågor. sen när den slutade gick vi ner och kollade när grabbarna (haha) tog skolfoto. mkt fint, men vi kom en kvart försent. så vi fick kvarsittning, men tar den nästa vecka ist. på återsamlingen spelade jag in en halvtimmes lång film. sen gick vi till tumba, alla tog tåget så jag gick där ensam med filip till bussarna. pinsamt. men maja och veronika räddade mig, sen kom bussen. nu har jag bara suttit här hemma, och skrivit mitt lååånga inlägg. imorgon är de ridning, tror inte vi har dressyr. så jag vet inte vem jag vill ha.. sen ska jag somsagt på kalas. nu ska jag laga mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0