20 sep

igentligen orkar jag inte skriva, för jag skriver alltid så långt. men nu gör jag de iaf..
var i stallet och red på morgonen, fick spirit och vi hade dressyr, tur nog! spirit var jätteduktig, vi gick på småsmå volter i hörnen, i trav och galopp. de gick bra. anna sa lite grejer som faktiskt stämde bra. ballt! efter ridningen fick spirit massa äpplen. vi börjar få tillbaka allt bra vi hade förut, världens bästa ponny, med arnie <3 sen gick jag runt med vanessa i en timme tills jag tog bussen hem, conman kom precis in när jag skulle gå. sa hej till honom, hann inte fixa nånting. när jag kom hem duschade jag och fixade iordning mej. sen kom farmor och farfar och hämta mej och vi åkte hem till pappa för att lina fyller tre år. söt unge. vi åt smörgåstårta, tårta och massa annat gott. sen lekte jag lite med barnen och prata lite med dom vuxna. hah :) kul att träffa alla fyra vovvar igen! fick hundra kr av f&f också, de behövde jag (a)
nu är de mörk och läskigt hemma. ska ladda upp lite bilder från idag. sen ska jag ta nånting och äta, och se om de finns nått kul på tv. imorgon blir de stallet och massa conman <3

  
crita,                    vanessa,                         lina,
jag och spirit, ridläger 07 <3

Kommentarer
Postat av: v

bilden på mig, usch!

<3

2008-09-22 @ 22:05:14
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0