28 sep

stallet idag som vanligt, de va inte mkt folk där, de flesta var på vallen. hade iaf sofi där som jag kunde hänga runt med :) annars fixade jag massa med conman. söt som vanligt när jag skulle ta in honom, då kom han galloperandes. :) sen gick jag och sofi till vallen och åt, och titta lite på tävlingarna. sen gick vi tillbaka till stallet, då borstade jag på conman för berit skulle rida. kollade när hon red, fina häst <3 efter gick jag lite med honom, inne igen svampade jag av honom och fettade hovarna. sen kolla jag på stallvärdsridningen, hah. sen gick jag upp igen och smörjde conmans grejer. borstade och pussade massa, sen gav jag och berit maten, sen kom morfar och hämtade mej. nu har jag precis ätit! imorgon är de skola igen, jag dör vad jobbigt! jag ska till skärholmen i veckan, ska köpa kläder. :) missa inte "hål i väggen" kl 20.00 på 6:an. (;


älskar bilden, och hästen <3

Kommentarer
Postat av: Kelly

Söt bild, är det inte jag som har tagit den??

2008-09-30 @ 15:39:13
URL: http://cerezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0