3 sep

idag har jag varit i skolan, hade ma kp på morgonen, sen skulle jag redovisa svenska, men ah damp på robert! fick inte gå upp, för att han inte visste vad man skulle göra på steget. cp. sen var jag arg, så jag kunde inte redovisa engelska. efter lunch jobba jag lite kurs. vi hade återsamling kl 13:30, och om man kommer en minut försent är de en kvarts kvarsittning. och asså vi sprang för våra liv, för att vi typ var för senade. sen ba så började vi 20 i.. sen gick vi till tumba där såg vi en man som gick runt med en motorsåg, sen kom polis och blabla. dom tog inte fast den skumma mannen. sen åkte jag och j till stallet, där pussade jag på finfina conman <3 vi frågade anna om vi kunde åka och hälsa på love nångång, men hon skulle precis ha lektion så vi skulle prata om de sen. saknar honom <3 nu har jag precis varit uppe och kollat på jerrys match. honey boy <3 förrsten innan vi gick dit upp kom våran granne (mammas kompis) hit och prata om lite funfun grejer, :D. och såg också att man redan kunde boka ridläger på bygget. så moa, vikkan och alicia. jag och vanessa har bestämmt vilken vi ska på. hoppas ni kan komma på samma :) hoppas jessica och jossan kan då också! fast vi har inte bokat ännu... saknar arnie mest över allt annat <3 nu ska jag duscha. ciao

Kommentarer
Postat av: c,

när ska ni åka då? =)

2008-09-03 @ 22:09:52
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: Linn

vilket ska ni på??

2008-09-04 @ 13:46:36
Postat av: r

sv linn: tror vi ska på läger 3, från 4-7 år (;

2008-09-04 @ 21:24:14
URL: http://ronjha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0