5 sep

tjena disktrasa! (?)
idag har jag varit i skolan som vanligt, hade sv kp på morgonen. efter lunchen var jag först på bild fl, fattade ingeting om vad manulina snacka om.. sen hade vi labb, men eftersom att vi inte hade vart på energi fl så kunde vi inte göra så mkt. har varit sjukt trött hela skoldagen. sen tog jag och jessica bussen hem. vi har målat mera i rummet, så väggarna är lila nu! fast jag måste måla på flera gånger sen. katten skrämmer mej hela tiden, usch. hatar att de är mörkt ute också. jessica ska sova här i natt, så hon åker med mej till stallet imorgon. jag ska först rida lektion, sen pussa massa på conman <3 snart ska jag duscha, sen typ sova.. ciao

åh, vill bara åka dit, få se allt. och börja med allt nu! jessica fattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0