6 sep

nu är jag hemma efter en kall dag i stallet, de har regnat nästan hela tiden. jag kom till stallet vid kvart över 8a, jag och jessica åkte buss dit. skulle rida lektion, vi hade dressyr. och jag valde spirit, och de var jättekul att rida honom. de gick hyffsat bra och han var jätteduktigt! uunderbara ponny, massa kärlek <3 efter gick jag mest runt med alla. eftersomde va tävlingar så är cafeterian där så jag gick dit med vanessa, jessica, linn och lina. åt lite, sen gick vi tillbaka till stallet. då tog jag in conman ,och två till hästar från hagen. sen har jag bara borstat och pussat på conman. supermysig! <3 annars har jag varit trött hela tiden, nu ska jag laga crispies och potatis, är ensam hemma i helgen. ciao

jag saknar arnie



spirits friend <3 bilder från idag, tagna med mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0