7 sep

vanessa ringde och väckte mej vid 20 i 9, fick skynda mej att duscha och äta. sen tog jag bussen till tumba, där hämtade vanessa upp mej så åkte vi til stallet. när jag kom dit hade conman precis gått ut i gräshagen, så jag gick mest runt tills han skulle in vid 12. när jag tagit in honom jag jag till vallen med vanessa och linn och åt. sen när vi kom tillbaka släppte jag ut lite hästar, och sen borsta jag lite på conman. vid 3 kom tobbe snart och skulle hoppa, satt och tittade med josefine och vanessa. när tobbe hoppat klart så skrittade jag av honom, med en stor och svettig hjälm.. sen åkte jag hem, nu ska jag äta mat. bilder från dagen kommer sen! ciao


Kommentarer
Postat av: jossan

sv. haha jag vet inte hur jag ska göra... ;P

2008-09-07 @ 17:47:38
URL: http://kyyss.blogg.se/
Postat av: v

tobbe är grym! :P

2008-09-07 @ 19:56:22
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0