9 sep

idag när jag skulle gå till jessica så kunde jag inte stänga min väska, asså jag fick panik på den. de är alltid så mkt grejer i den, så de får inte plats! vi fick springa lite till tåget, men vi hann med de. i skolan har jag inte gjort så mkt, skulle äntligen våga gå till macken, men nej då är både olle och annica borta. lunchen var jätteäcklig. så jag vågade inte smaka, korven var typ grön. efter luchen vart olivia instängd på toan, hahah. (a) sen skulle jag jobba med energi, men kunde inte koncentrera mej. sen åkte jag till stallet, satt där i smedjan helt själv och åt, mohah mobbat! sen tog jag hand om conman, <3 sen var de dags att rida special, den va en halvtimme senare idag. fick min älskade spirit, och de gick för de mesta bra. har lite svårt att sitta ner i hans gallop, men de gick bättre än i lördags. han var faktiskt trött, och lite seg ibland. de kan man inte tror om honom (; älskar den ponnyn <3 nu kom jag precis hem, jag dör är jättetrött. men nej, nu ska jag duscha också.. missade förresten "vem kan slå filip och fredrik?" baaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0