opss

förlåt att jag inte skrivit på hela veckan, men jag har inte haft tid och ork, sen har de blivit många sena kvällar i stallet.
men jag kan skriva kort vad jag gjort i veckan.
måndag:
först skolan, sen följde jag med jessica till södertälje när hon pierca sig. på kvällen kollade vi på fjorton suger.
tisdag:
skolan, hade skoljoggen. gick hela vägen med olivia, jessica, jesper och linus. sen stallet, tog hand om conman. red specialdressyr på kvällen. hade spirit <3, galoppen var svår, som vanligt!
onsdag:
skolan, sen stallet och borsta massa på conman <3 jessicas red på kvällen så de vart sent.
torsdag:
skolan igen, sedan stallet, och massa conman. <3
fredag: skola som vanligt. jag och jessica köpte glass som vi firade med att äta på ås. sen var jag med jessica, vi kollade på nån seg film. sen kom famljen fasgerhov hit, dom ska vara här hela helgen...
lördag; red spirit, vi hade markarbete. allt var katastrof, så fort de kommer fram hinder blir jag osäker och rider som en nybörjare. men spirit kämpade på och var duktig som stog ut med mig! söta ponny <3 sen har jag mest fixat lite med conman, kollat på lite tävlingar och massa annat.
imorgon blir de stallet och conman igen :)
förresten, grattis på föfelsedage olivia! :D <3<3

Kommentarer
Postat av: olivia

taack så mycket ronja! (a)

<33

2008-09-27 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0