utvecklingssamtal

sådär ja, nu är jag hemma från utvs., de gick väl hyffsat bra. men nu gäller de att jobba hårt!
tänkte berätta lite om vad som hände i skolan, om nån är intresserad..(?) hade bild på morgonen, vår uppgift är att designa en sittmöbel, typ stol eller soffa. manulina tyckte att jag kunde göra min av trä. så jag fick en stoor träbit som jag fick stå och "hacka" i, sjukt jobbigt för armarna och de känns lite mera som träslöjd. men jag tror nog de kan bli bra!
till lunch fick vi nån skinsås, uschusch. så jag åt bara makaroner. hm, kanske ska bli demivegeterian, undra om mamma skulle gå med på de?
efter lunchen satt jag i macken och jobbade engelska, fick endel gjort.
nu ska jag äta, falukorv med makaroner..

Kommentarer
Postat av: jessica

SV: klart jag ska :)<3

2008-09-30 @ 18:02:34
URL: http://jessicaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0