16-17 aug

var somsagt i stallet först igår. tog hand om conman och red ist för linn. hade grå, det var riktigt länge sedan jag red honom. helt ok, saknades lite fart.
sen the voice på kvällen, sjukt! åkte in med tjejerna och även några killar. det var bättre än jag hade förväntat mig då jag inte alls var taggad. bra musik som man kunde dansa craaaazy till och galet mkt folk. ja allt var bra till nån jävel kastade en tårgasbomb. vi stog bara nån meter därifrån. alla blev galna, man fick svårt att andas och ögonen bara rann. stackars dom som vart skadade. såg att det stog om det på aftonbladet..

åkte till stallet vid lunch idag. har tagit hand om conman och fixat till honom. fick fyra schabrak till arnie av yvonne och jenny, jättesnällt ju! :D
nu ska jag ringa ett viktigt samtal, vågar jag?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0