21 aug

Idag tog jag bussen till stallet för första gången och självklart lyckades jag gå av vid fel station. Eftersom att stallet ligger i Tysslinge förväntade jag mig att busshållsplatsen också skulle heta så, men man lär sig av sina misstag! ;)
Tog in Arnie direkt så han fick äta lite hö och havre. Sen borstade jag länge innan jag gjorde iordning honom för att rida. Jag märkte redan när jag borstade att han var lite övertaggad så jag bestämmde mig för att rida på utevolten ist för ut i skogen. Och ja, det gick väl fort, han vara sprang.. Han koncentrerade sig bara på allt runt omkring men jag lär väl räkna med att det ser ut så ett bra tag framåt innan han börjar känna till stället lite bättre. Tänkte då att jag skulle rida ut så han fick springa av sig lite men jag hittade inte skogen, haha. Så det blev bara skritt eftersom att det var asfalt.
Efter fick han komma in och äta lite till innan jag släppte ut honom i hagen och åkte hem igen.
på söndag fyller jag år ;D


Kommentarer
Postat av: alicia <3

naww, vad söt ! <3

2009-08-21 @ 21:10:42
Postat av: vanessa

funkar han bra i hans box i stallet? :)

2009-08-21 @ 23:17:45
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Jasmin

fin han är :)



grattis i förskott förresten =)<3

2009-08-22 @ 10:48:58
URL: http://forever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0