23 aug

Idag är det min födelsedag :D
Kom nyss hem från stallet. Mamma var med även idag, snart är hon en riktig hästskötare (; Min proffsiga lagning av greenguarden höll men däremot har han fått rätt stora skav av den, alltid är det något. Men duktig som man är har jag även fixat dethär problemet också!
Idag var Arnie riktigt rolig att rida. Red på volten och det var två andra hästar där samtidigt så det var nog därför han kändes sig lugnare. Traven fick vi verkligen till idag, galoppen var bättre än igår men behöver ändå slipas lite mer på!
Jättekul att det går framåt mer och mer för varje dag. :)
Efter stallet åkte jag och mamma och handlade lite bra att ha grejer. Köpte en vojlock, resårgjord, svettskrapa, fleecetäcke, sax, reflexväst, bomull, hovolja och pälsglans. Kanske inte bästa kvaliten på allt men det var väldigt billigt!
Nu måste jag duscha och fixa mig innan släkten kommer..
Ska se på Winnerbäck 6 nov med Vanessa och kanske Jessica, inte bästa platserna men vad gör man inte får att få se honom live! ;D


Kommentarer
Postat av: emma

grattis på födelsedagen ronja! :D<33

2009-08-23 @ 18:22:17
URL: http://zzetterbberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Grattis :D <3

2009-08-24 @ 08:15:07
Postat av: alicia :D

grattis på födelsedagen !! :D<3



pusss , <3

2009-08-24 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0