nu är allt som vanligt igen, för conman är hemma!

nu har jag varit i stallet. conman hade kommit hem när jag kom, jättekul att se honom! han känns alltid mycket större när han kommer från bete, fast att han inte blivit ngt tjockare om magen. han var inte heller lika skitig som han varit tidigare år så det var skönt. han var precis som gamla vanliga conman, han är bäst! <3
har också berättat för inger om arnie, hon är såklart glad för min skull. men på nått sätt kändes det ändå jobbigt, vet inte varför. men kommer ju trotsallt vara hos conman minst en dag i veckan. det blir nog bra tillslut!
en till skötare behöver conman iaf, det är han värd. så nån som söker sköthäst, skriv till mig så kan jag berätta lite.
otroligt skönt att vara tillbaka i stallet, till brs med världens bästa häst!

nu ska jag duscha, sen ska jag över till grannen och smaka på nån liten godsak dom bakat där hemma (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0