17 aug

idag har jag varit i stallet. har borstat på conman och kollade när berit tränade för lars på honom. ringe staffan när jag var i stallet och nu är det bestämmt att vi ska hämta arnie på onsdag em/kväll :D
efter stallet åkte jag till hööks med mamma och jess, köpte transportskydd och lädergrimma. sen direkt till tysslinge där vi hämtade papper på uppstallningsavtal som jag ska skriva på. och efter de åkte vi och hämtade ett paket som innehöll ett regntäcke och ett svettäcke.
det ä bara två dagar kvar! det känns så overkligt, min ponny.

 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh gu va kul :D <33

2009-08-17 @ 21:29:19
Postat av: jessica

Sv: ja hoppas verkligen det ! :D

2009-08-17 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0