19 aug

Samtalet i skolan gick bra, den här terminen är viktig! Fast jag känner mig redan skoltrött, höhö..
Det var meningen att vi skulle åka ifrån Tysslinge vid halv fyra men kom inte iväg förns vid halv fem eftersom att det blev lite strul med transporten. Det slutade med att vi tog bort mellanväggen, det kändes lite si sådär.
Efter en lång och jobbig (kissnödig) resa till underbara Nybygget kom vi äntligen fram och sen gick allt jättefort, medans jag var på toa han mamma skriva alla papper och sen lastade vi och åkte. Arnie var snäll att lasta, han är ju trotsallt inte alls transportvan. Vi stannade några gånger på vägen för att checka läget, och allt gick kanon. Skönt att han var så himla snäll att åka med och tur att det inte gjorde så mycket utan mellanväggen.
Väl framme i Tysslinge igen lastade vi ur och Arnie pratade lite med en minishettis, jättegulligt. Just nu står Arnie inte i sin riktiga box eftersom att alla andra hästar går ute på nätterna, så han fick sällskap av shettisen. Arnie brydde sig knappt att han var på en helt ny plats, han börjde direkt att mumsa på höet. i <3 my ponnie
Imorgon ska jag till Tysslinge tidigt och vara med vid första utsläppet.
långt inlägg, haha. Några bilder också, de vart inte så många bra.

  

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad kul :D

2009-08-20 @ 15:55:21
Postat av: Malin

Arnie..

jag saknar honom massor <3

2009-08-21 @ 08:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0