alla hjärtans dag

idag är de ju alla hjärtans dag, sjävklart tillbringade den dagen där jag mår som bäst, i stallet. snart ska jag tillbaka dit också.
jag kom till stallet vid halv elva, har hängt runt med linn, therese och angelika. tog hand om conman, borstade och fixade till honom, bästa häst.
nu är jag hemma och har fixat mig, ska på årsfesten ikväll. helt oplanerat för jag skulle inte dit igenligen. men de blir nog kul! de är rosa eller rött tema, de är bra för då kommer mina knallrosa tights till använding, älskar dom!
skriver mer imorgon efter stallet!


Kommentarer
Postat av: Jessica

varför sa du inget till mig ?

2009-02-15 @ 16:17:10
URL: http://jessicaaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0