bästhäst

skolan idag var inte min bästa plugg dag. var bara på so fl och musik fl. sen var min lärare borta och då pluggar jag konstigt nog alltid sämre.
mötte iaf vanessa i tumba efter skolan och så åkte vi till stallet. de var verkligen iiiiiskallt idag! tog hand om conman och fixade till honom. vet inte om han har blivit bättre i benen, han är fortfarande lindad under natten och jag kan själv inte känna sånt där.
på kvällen var de special, jag var inte så supertaggad som jag brukar vara. men jag fick iaf banjo, och de gick rätt bra. men vi hade birgitta då jag föredrar att rida för bettan, dom är helt olika och de är mer action i bettan, och de gillar jag. men nu ska jag inte klaga, banjo är ju suuupersötast!
nu måste jag duscha och sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0