dressyr och kurs

idag har jag varit i stallet. "tävlade" banjo på sportlovsdressyren. han kändes fin, lite seg då och då men jag är verkligen nöjd, vi kom etta så de var kul. sen var jag på grönt kort kurs, de var väl också kul. de var väldigt mycket som jag säkert inte kommer komma ihåg. men aja, nästa gång är på torsdag igen.
efter allt tog jag hand om conman, hann inte borstade så länge för att jag var tvugen att åka hem.
imorgon skulle jag igentligen bara stanna hemma, men mamma ska åka på kurs och då är de inte kul hemma så då kan jag lika gärna åka till stallet. jag får stanna hemma och plugga nån annan dag ist.


finaste ponny <3
(jämnför bilden här med den i inlägget som heter bästhäst, haha vilken är finast?)

Kommentarer
Postat av: therese

vilken poäng fick ni då, asså procent ?

jag tkr båda är lika fina (aa)<3

2009-02-24 @ 19:47:34
URL: http://lillalyckman.blogg.se/
Postat av: vanessa

den jag tog såklart! ;D<3

2009-02-25 @ 11:42:30
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Alicia <3

Du rider så himla braaa, asså du kan få hästen i form så fint, älskardej! :D<3

2009-03-03 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0